God natt från vitsippsdalen!

Idag har jag haft en riktig skitdag med massa dryga jobbiga saker.
Men sen kom mvc-besöket och vi fick höra bebbens hjärtslag för första gången.
Verkligen helt fantastiskt!!
fter det kunde inget få mig på dåligt humör, jag ska bli mamma!!
På kvällen kom martins föräldrar förbi och jag och hans mamma gick en härlig tur i skogen med hundarna
och baloosan simmade och bisse plaska lite i kanten.
Mina fina pojkar!
Passade även på att träna lite slalom och stakethoppning med hundarna och de är verkligen duktiga.
Imronkväll ska jag förhoppningsvis träna på skogås lkk med marianne och hennes grabbar
www.toppengrabbar.se se om vi ska testa på rallylydnad.
Skulle vara kul att träna det nu när jag blir klumpigare för varje dag.
Magen växer i jämn takt och vi är ni i vecka 17 (snart 18) och det kommer ju inte bli lättare att tävla agility direkt
så därför bör vi hitta på något annat att lägga lite krut på och komma ut och tävla.

Nej nu ska vi sova, hundarna har redan lagt sig. Baloo i sängen och Bisse på altanen, båda två där de trivs som bäst. för mina hundar får själva välja vart de vill sova! Vilka små bortskämda pälsbollar jag har!


Baloo tycker jag stör <3

Vad vill du?

Nähäpp lek med kameran da, jag tänker sova nu!

Bisse väntar på att jag ska gå ut genom dörren

Nu har han hittat en filt att sova på

god natt!!

En bild på magen och jag i vecka 17 (16+5)

Bebisen har somnat för idag, eller? jag vet inte lever säkert rövare därinne utan att jag känner det.

Kommentera här: