Ingenting hääänder!

hej
ja här är det väldigt tyst och tomt.
I helgen var jag och bisse på rallylydnadskurs.
Det var verkligen sjukt kul och mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara.
tyvärr är jag inte så rörlig längre så jag hade galet ont efter 2 dagars snurrande på banan.
men bisse var så duktig och vilken kontakt vi fick i slutet av kursen.
min goa nallebjörn!

Baloo fick stanna hemma och hjälpa till och bygga kök.
eller ja han låg i köket undertiden som mamma, pappa och martin bygde.

Annars så händer det inte mycket här.
vi bygger som sagt.
inflyttning vecka 43-44 och min mage den väer i jämn takt och är nu skitstor men ska ju växa i 3 månader till så ja den lär väl bli ännu mer galet stor.

jag har börjat dra ner på mina hundpromenader så dom får martin stå för nu.
jag åker och släpper hundarna så de får rejsa men orkar inte gå så mycket själv då jag får galet ont i höft och rygg efter varje promenad.
men visst går jag ändå ibland, som när husse inte är hemma eller när jag får abstinens.
är ju van att gå.

annars så pluggar jag för fullt. det är väldigt bra tider. 3 dagar i veckan max 4 timmar i sträck så hundarna har matte hos sig nästan hela tiden. även om näsan är mycket i en bok.

nej nu ska vi jaga på husse så hundarna får sin kvällsrunda

Kommentarer:

1 Alexandra Sjöblom:

skriven

Kul med rallylydnad! Själv har jag tappat sugen helt, men hoppas på att komma igång med träningen snart. Nu ska Duva bli bra i benet först bara, sen så!



Vad jobbigt att inte kunna gå promenader som vanligt! Men det är väl smällar man får ta. :) Fick ni in kaninen tillslut förresten?

2 Anna:

skriven

japp kaninen är infångad och ska flytta till ett stall nästa vecka så on inte rymmer och sticker upp till grannarna igen

Kommentera här: