sjukstuga

 
ja här hemma är det en riktig sjukstuga.
Jag har ont i hela vänstra sidan av kroppen och en förkylning är på väg.
Men jag hade tur för martin gick hem lite tidigare för att ta hand om Algot.
Jag har ringt vårdcentralen men de hade inte tid fören om en vecka, men då sk de få ta tester för borrellia.
 
 
Algot håller oxå på att bli förkyld och jag tror han hade lite feber idag på dan, då han var jättevarm så det blev av med alla kläder och röj i blöja i stället.
 
Baloo han har ont någonstans, men jag vet inte vart, han är grinig och muttrar när algot kommer för nära. Vilket är hel olikt honom, han älskar ju barn. Så får väl bli en tripp till veterinären och kolla efter fästingsjukdomar. Hundarna har ju haft galet många fästingar i år trots medel i pälsen.
Får väl släpa med Bisse oxå och ta prover så det inte blir några biverkningar. Som Lyras krampanfall tror jag kom ifrån en fästingsjukdom.
Fast just nu är det analsäckarna som luktar så vet inte kanske är något problem där, tänk om de bara kunde berätta vad som var problemet istället.
 
Ja så just nu är det inte så många pigga här hemma, bara Martin helt enkelt.. 

Kommentera här: