stolt

Idag blir mitt hjärta hela 4 veckor.
känns helt otroligt att det var fyra veckor sen vi låg på karolinska och fick upp honom på magen.
Den lyckan jag kände då har hållt i sig och jag är lika lycklig varje gång jag tittar på mitt underverk.

Idag har vi firat dagen - eller nej det har vi faktiskt inte :p men vi har gjort en massa.
Vi åkte till centrum och gick på banken och satte in lite pengar som vi var i akutbehov av,
hatar att behöva tänka mer ekonomiskt när man är ur fas, men till nästa månad ska det bli riktigt bra ordning.

Det tog rätt lång tid på banken, är ju alltid så men Algot sov så snällt i vagnen så länge.
Efter banken så åkte vi hem men stannade vid hagen.
Där väckte jag upp min lillkille lite så han kunde få mat - inget han sa nej till, han äter mer än gärna.
Sen så satte jag på mig bärselen och skyddet som vi fick med den och sen ner med mitt hjärta i den.
han var lika snäll som alltid trots att vi bara provat den 1 gång inne innan.
Så när han kommit i den somnade han om och jag tog ut hundarna och gick och släppte dom.
Gissa om de var lyckliga när jag kunde gå runt i hagen med dom.
Kändes riktigt roligt att kunna röra sig fritt utan vagn oxå.
här kommer några bilder från hagen


Baloosan slickar i sig lite baconost

Mina underhållare när Algot sover

Kajsa studsar runt

Jag och Algot

Kommentera här: