Barnvagnsmakeover!

Igår var jag och Algot hemma hos charlotta och sally med familj och hämtade hem en barnvagn som vi ska få låna.
Den var ju dock lite tråkig i tyget efter en massa år (typisk 80tal) så vi åkte via tygrottan och köpte allt vi behövde för att göra en hel makeover.
Så från igår kväll tills idag kväll har jag suttit varje stund som jag kunnat och pillat på vagnen.
 
Gjorde som vanligt började och tänkte sen...jag har ingen aning om hur man syr sånna här saker!
Men det gick ju bra, använde den gamla sitsen som mall.
Så ja nu är den klar!
 
Här ser ni hur den såg ut innan och hur den ser ut nu. Är faktiskt riktigt stolt!
 
Sitsen borttagen - nu finns det ingen återvändo :S
Nya sitsen börjar ta form
Titta det börjar lika något - sov dags för mig, kl var 1 på natten - lite rörigt på golvet :p
Martin hjälper mig med tryckknapparna
Algot tittar storögt på och får snällt underhålla sig själv när pappa hjälper mamma
De små ögglorna som sattes fast så att sele kan fästas i vagnen
åhh en spagettislev att leka med när mamma inte har tid att underhålla
Glad unge får äntligen provsitta - nu är det inte mycket kvar innan vagnen är klar
Nu är den klar - här är baksidan
och från sidan.

Kommentera här: