appen pajkar


skrev ett inlägg igår men ser nu att det inte laddas upp :|
Vi roar oss iallafall med att vara sjuka eller killarna, jag är frisk.
i lördags var vi på Junies dop, var jättefint men vi fick smita efter maten då Algot låg på gränsen till att orka. och när vi kom hem kom febern.
söndagen gick vi på promenad i kolartorp och sen åt vi middag i Vega. när funderade på att åka hem fick Pappa meddelande om att det var strömavbrott hemma hos oss så det blev några timmar till i Vega. i måndags vart båda killarna så dåliga så de inte lämnade soffan åt och sov ungefär. jag passade på att börja städa och röja hemma. tog hela dagen att fixa badrummet och lekrummet men jag har till på lördag på mig så ingen brådska.
igår var det skrikmaraton här hemma. Ivar ville bara vara i famnen och Algot var för pigg för soffan men för trött för att leka så han ville oxå ha 100% uppmärksamhet. min räddning blev ett sms från Kristin som undra om vi ville gå på promenad. det ville vi!!
så vi åkte dit och gick och hundarna fick springa av sig så iallafall de vart nöjda. jag och Martin rensade gemensamt i några köksskåp och de vi inte tog igår har jag tagit idag. även skåpet under Tv:n rensade jag. så nu är det bara själva vanliga städningen kvar och soffan och bordet.
men ska ta kontoret och sovrummet först och sen ta allt i ett svep.
men nu ska vi gå ut med vagnen blir nog inte så långt utan ska försöka komma in och fortsätta rensningen. ska bara vänta på att Ivar ätit klart = tvingad vilotid.

Kommentera här: