studieplan

är så stolt över mig själv. är klar med arbetet och reflektion som ska vara inne på fredag sen några dagar tillbaka. så nu har jag gjort upp en planering för kommande moment och all läsning och skrivandet.

skulle börja med att läsa imorgon men kunde inte hålla mig. så nu har jag läst det jag skulle i 2 böcker och skrivit ner det man ska till en av böckerna. så imorgon tar jag med mig 2 böcker och träningskläder till skolan.

har lånat ut en bok som vi ska läsa att kapitel i men beroende på hur det går imorgon kanske jag läser det på bibliotek redan imorgon.

om jag gör det har jag läst klart allt till seminariet om lite mer än en vecka och kan då börja läsa inför nästa. för till det seminariet är det betydligt mer att läsa.

men fortsätter jag så här får jag ändå tid över till familjen och hundarna. skönt med planering som ger mig mer tid i praktiken.


Kommentera här: