<3

älskar mina killar <3
ja alla av dom förstås både barnen hundarna katten och min älskling till man! vi lever ett rätt okomplicerat liv och har det bra tillsammans även när saker runt omkring är jobbigt. ibland blir man extra påmind om hur bra man har det och idag är en sån dag. inte nog med att mina fina killar är bäst så har jag verkligen världens bästa familj. önskar verkligen att jag och Martin blir lika bra föräldrar som mina älskade föräldrar <3 vet inte hur jag skulle klara mig utan dom. de ställer alltid upp och är fortfarande en sån självklar del av mig och min och Martins familj. jag hoppas oxå att mina barn ska tycka om varandra så mycket som jag tycker om mina syskon och få samma känsla av varandra att de alltid finns där för varandra <3
nej nu ska jag sluta vara så här och titta på film med resten av familjen. eller med Algot iallafall för Ivar har redan somnat och Martin somnar nog snart han med.

Kommentera här: