Äntligen <3

 
Ja nu är äntligen min älskade dator hemma igen <3 mina fingrar glider så vant över tangenterna och det känns så bra att ha de här igen <3 
Alla bilder är återskapade och dokumenten med så nu är de som vanligt igen.
 
snart kanske även min telefon är hel igen. hoppas att de kommit in nya skärmar imorgon! 
 
Ja under blogguppbehållet har barnen fått en till liten kusin. en söt liten pojke så nu har de hela 6 kusiner. Mindre roligt har vi haft oxå då vi haft magsjuka här hemma. algot spydde en gång i måndags och jag reflekterade inte så mycket över det, men sen kaskadspydde Ivar i onsdagskväll och blev så utslagen så vi trodde vi skulle behöva åka till sjukhus vilket ledde till att mormor kom hit men Ivar piggade på sig igen. Sen natten mellan fredag och lördag bröt det ut på martin och han blev verkligen jättedålig och har därmed sovit på soffan två nätter i rad, men är nu äntligen på benen igen. Mormor som oxå var här i onsdags lev oxå sjuk :( men mår bra nu. så nu håller jag alla tummar för att jag inte ska bli sjuk. Känner mig inte dålig alls och varit flitig användare av handsprit och tvål.
 
På hundfronen har jag tränat apportering av leksaker och äntligen börjar poletten trilla ner, så roligt att se lite framsteg men oj så trötta de blir av det. sen å tisdag ska jag vaccinera baloo och då passa på att vaccinera båda mot borrelia.
 
På träningsfronten så var jag och tränade i lördags förra helgen på ett baspass på friskis, sen ett flexpass i onsdags som verkligen tog slut på mina benmuskler, hjälp vilken träningsvärk jag hade efter, men efter passet var jag knappt svettig, men ändå är det nya favoritpasset. Just nu sitter jag och laddar upp inför kvällens räning, täker nog gå på ett baspass idag.
 
Nästa vecka och veckan efter var flexpasset och baspasset jag tänker gå på idag gratis! så blir definitivt de nästa vecka oxå

Kommentera här: