framgång

den här veckan hat det varit dåligt med uppdatering då min telefon har spruckit så måste använda plattan. Men i veckan har vi umgås med mormor, firat kristina födelsedag, träffat anna på ki och gått två promenader med kristin.

förutom det har vi legat i hårdträning eller inte jag utan pojkarna.

Algot har fått gått utan blöja och vi har pottränat i massa och det har gått superbra och idag gav det riktig utdelning då jag hörde när jag var ute att pottan börja spela, jag sprang in och kolla och där satt min lilla pojke och kissa.kan man bli annat än stolt!

Ivar då jo hans träning har legat i att lära sig sitta. Är riktigt svårt i början men så igår var det som något lossna och han fattade grejen. Så idag har han suttit själv långa stunder och kan parera upp sig när han håller på att ramla. Så snart kommer han nog ha helkläm på det hela!


Kommentera här: