husdjursmässan och spelkväll


igår var jag mormor och barnen på husdjursmässan och tittade lite. hade turen att när vi ätit lite och gick och tittade på agility då var det dags för kompisarna att springa med sitt lag. roligt att se och lite lite sug väcktes inom mig.
var roligt att titta på alla djuren. på vägen hem hämtade vi upp Camilla och sen fick Algot följa med mormor hem och sova där. för här hemma hade vi spelkväll. jag kom tvåa båda gångerna. Lilla Alva var med och jag fick äran att utföra lite magmassage på henne. hon är så söt. tänk vilken skillnad det är på en 2 mån bebis och en snart 5 mån.
förhoppningsvis kommer lillbebisen snart oxå! <3
men vem vet kanske tar några dagar till...

Vi låg i sängen till 12 idag. ammade och bytte blöja vid 10 och sen somnade jag om och vaknade av att Pappa ringde och bjöd över oss på våfflor. Martin kände sig mer förkyld så han stannade hemma med djuren. Algot var på riktigt bushumör när jag kom och han var trött efter att inte ha på velat somna förrän halv 1 i natt, galen unge.
när vi kom hem igen sov båda barnen så jag passade på att ta ut hundarna på skogspromenad. så skönt att få strosa lite. nu väntar vi på att maten ska bli klar. idag blir det fiskpudding med morötter och broccoli till för vi hade visst inga potatisar.


















Kommentera här: