mål eller inte?

Frågan är kan jag se ut så här och må bra. älskar kroppen men har aldrig mått så dåligt psykiskt som när jag såg ut så här. så frågan är, kan jag se ut så och må bra? ska det vara ett mål eller ska det bli en bonus om jag lyckas se ut så? viktigast är absolut att må bra
 
Träningen har jag ju iallfall kommit igång med och jag känner mig hemma i att träna 2 gånger i veckan men säger inte nej till fler gånger. Har även börjat spana på lite lopp i sommar. Kommer garanterat springa hundlöpet på djurgården 1 mil men skulle gärna springa typ midnattsloppet, vårruset, lidingöloppet och tjejmilen men då vill jag ha sällskap (Lisa!). För är tråkigt att springa själv är ju van att alltid springa tillsammans med hundarna och då bäst ihop med Bisse. 
 
Imorgon tänker jag även på allvar börja äa efter Lisas kostråd, vet skulle gjort det tidigare Lisa men blev lite trotsig och gick åt andra hållet istället :p men nu så, papprena ska skrivas ut och imorgon ska veckans mat inhandlas. Bra att ha en bästis som är dietist <3
 
 

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Ja jag springer gärna, sålänge jag inte blir på tjocken och det av ngn anledning inte skulle gå att springa ;).
Man måste komma dit i huvudet innan man gör en förändring!! Jag har fuskat super mkt under helgerna fre-sön :/..halva veckan! Ska också skärpa mig!

Svar: Bra, jag har typ gått ner 5 cm runt magen, men våg har jag ju fortfarande inte så får väga mig när jag är i vega. Har börjat få in att äta regelbundet iallafall vilket resulterat i att jag inte är hungrig på kvällen och inte heller vrålhungrig vid måltiderna :D men det är inte enkel med slavdrivarna här hemma ;)
Anna Danielsson

Kommentera här: