varning för bajs och kiss

idag hände det! Algot har senaste dagarna kissat lite då och då på pottan och igår vart han utan blöja en lång sund. idag har jag satt han på pottan när jag ändå bytt blöja och han har kissat varje gång!!!
sen nu ikväll vill Lillskiten inte sova och eftersom han inte bajsat på hela dagen så brukar det vara det som spökar på kvällen. så när jag gett upp om att han ska somna så tar jag med honom ner när jag ska göra mig i ordning för natten. satte han på pottan och vad gör han direkt... jo han bajsat och är hur stolt som helst och efter alla ritualer med spolning och tvätta händer så sätter han sig igen och kissar!
vet att det bara är föräldrarna som tycker det är fantastiskt men vill ha det sparat så därför jag skriver om det.

och nej Algot har fortfarande inte somnat utan klättrar runt på mig och drygar sig men som tur är störs inte Ivar av honom.

God natt!


Kommentera här: