clowner


igår packade vi ihop oss tidigt och gav oss iväg till tullinge där Camilla och co spelade i en skola. första gången för Algot att få se en riktig uppvisning av dom, ja för Ivar oxå förstås. Algot skrattade och satt och verkligen och tittade ordentligt men tyvärr blev han otroligt hungrig innan allt var klart så jag fick klä på barnen och ta ut honom under frågestunden. Ivar älskade oxå showen men bäst tyckte han att det var att flörta med Anthony.

när vi åkte hem var Algot så hungrig att det inte var någon idé att åka hela vägen hem så det fick bli lunch på grillpalatset. sen hade vi en mysig dag på tomten med lek och bus och lite hundhinder hittade ut ur förrådet. Baloo var riktigt rolig och var jätteuppmärksam på Algot och försökte verkligen göra som han ville. även inne sen apporterade han gosedjur åt Algot när Algot peka på dom <3 Baloo som verkligen inte brukar apportera.
när Martin kom hem frågade han om jag skulle träna, det hade jag helt förträngt men var ju bara hitta lite jäklar anamma så drog jag på mig kläderna.
planen var att först springa med hundarna och sen åka iväg på ett gympapass eller köra en stund i gymmet. Ivar blev väldigt upprörd över att jag försvann men han brukar lugna ner sig. så ur med hundarna och vi sprang i skogen, var verkligen mysigt och kräver 100% fokus jämfört med löpspåret eller asfalt. men efter att jag tänkt tanken att det var länge sen jag gjorde det här och det gäller att inte släppa fokus tog det väl ca 2 min innan jag stod ordentligt på näsan och ena knät. satte mig upp och fundera på om benet var paj eller inte och efter att ha samlat ihop mig sprang vi hem. kanske inte det smartaste nu i efterhand. då jag tror jag brutit näsan och fått en lätt hjärnskakning :-/
(väntar på att vc ska ringa)
Ivar var fortfarande upprörd när jag kom hem och tur var väl det så jag var tvungen att stanna hemma.
men sen på kvällen var jag och Ivar iväg och handlade hem mängder av mat smoties och godare välling, nu tusan ska han upp i vikt!

hemlig leverans från Rwanda



idag har jag ont i huvudet och näsan och är helt disig i huvudet så blir vila på förmiddagen och så kommer Martin hem. vill inte köra bil själv annars kanske jag klarar mig. har lite svårt att erkänna att jag skulle behöva hjälp när jag är dålig








Kommentera här: