Framtidsplaner

Ja nu är det ett nytt år och tid för nya planer.
Barnen kommer växa och de kommer kunna leka mer och mer tillsammans. Ivar ska börja på förskolan och viå ska tillsammans försöka få till någon slags normal vardag utan att någon är hemma.Stora ångesten här är - vad gör vi med Baloo????
Jag pluggar ju så borde inte vara några problem men endå jobbigt att inte ha någon riktig plan. Tur Lotta är hemma iallafall, hon kan säkert hjälpa oss om det kör ihop sig totalt.
Till hösten hoppas jag verkligen att Baloo kan hänga med husse i bilen de dagar som jag inte har bra schema.
 
Jag tänker att jag ska börja på familjegympan med algot nu på våren igen, roligt att göra något tillsammans och bra att röra på sig.
 
Jag fick presentkort på friskis av martin så jag kan komma igång och träna när jag väl är frisk igen. Jag hoppas på att kunna träna 2 gånger i veckan  på friskis och spinga 1-2 gånger i veckan tillsammans med baloo. men sen när det blir varmare lär det bli agility istället som aktiverar oss
Ska bli riktigt roligt att komma igång med hundträningen igen. börjar med att gå en agilitykurs nu i slutet av januari!
 
Martin ska klättra, det är ju det han tycker är roligast, och jag hoppas han ska kunna komma iväg nästan2 dagar i veckan. det skulle leda honom framåt ordentligt. får se om algot kanske kan få börja testa på snart oxå.
 
här hemma ska vi fixa i huset. finns en hel del kvar som skulle kunna bli bättre. slutmålet blir att göra iordning sovrum till barnen. Mest för att jag vill ha upp en lampa så jag kan läsa när jag ska sova annars gör det mig inget alls att ha de i vårat rum.
 
Tänker mig att årat bara ska bli ett lugnt hemma år men vi får väl se hur det blir med det. har redan nu första resan planerad, i vår blir det TURKIET!!! ska bli så kul, frivilliga att passa Bisse och Baloo kan redan nu anmäla sig för vi åker med Murat och Lotta. Sen skulle jag verkligen vilja åka till idre igen men det får vi se om det blir av, inge roligt att åka själv så får väl hoppas att någon vill hänga med.
 
Kan inte bestämma mig för om jag ska leta efter ett jobb till sommaren eller om jag ska söka kurser och plugga över sommaren oxå. svårt svårt, men alltid roligt att vara "ledig".
 

Kommentera här: