Träning = allt jobbigt försvinner

Ja äntligen tog jag mig iväg och tränade efter att ha varit sjuk sen vecka 44.
skrev på facebook och en hundbekant svarade att hon skulle på baspass kl 19.00 på friskis så då fick jag anledning till att åka, var väldigt svårt att hitta motivationen själv idag nämligen.
Men att ha träning uppskrivet på veckoschemat gör ändå att man verkligen vill iväg. Måndagar och onsdagar är mina dagar och sen så har jag köpt kort till familjegympan till Algot så blir träning på lördagmornar oxå.
 
Träningen gjorde underverk iallafall, nu känner jag mig pigg och glad, inge bitter alls och bara mig själv. När jag var på väg hem åkte jag via affären och kompletteringshandlade, sen hem och kolla på schemat där det stod dammsugning. Så jag plockade undan allt och tog fram dammsugarn, som inte funkade efter allt byggdamm så fram med soppborsten istället och så stadade jag undan i ett nafs. sen tog jag fram klickern och tränade baloo. så himla rolig, han kom på att en puss alltid gav godis. för egentligen ska han testa sig fram med massa nya grejer hela tiden, vilket han gjorde oxå men när han inte kom på något gav han mig en puss och det kunde jag ju bara inte belöna. så lite så där då och då slängde han in en puss <3
väkte martin som somnat när han la barnen och sen gick jag ut med baloo.
Vi joggade lite tills vi sprang på ett gäng rådjur så då gick vi istället.
Sen blev det dusch och nu sitter jag här i soffan och ätit god kvällsmacka och druckigt underbart skogsbärste.
 
har även klippt mig idag. åkte hem till camilla och hon satte saxen i mitt hår. så nu har jag helt ny frisyr som jag bara älskar!
ja jag har sämst kamera på mobilen jag vet :(
Så idag är jag en glad människa med trött kropp efter träning och fint hår. Har dock fortfarande ont i magen och endometriosen verkar inte vilja släppa helt utan ligger lite i bakgrunden hela tiden :(

Kommentera här: